Slitet

Fick tröffa söt tösen en snabbis igår på förmiddagen, trallade runt i Kista centrum för att hon ville veta vad jag tycker om för kläder, tror jag faktiskt kommer få mig en födelsedagspresent! Känns annorlunda, men fint som bara den!

Lulu
Hon är ju rätt jävla fin, tösen! <3



Senare mot kvällen träffade jag dock käre lille Thomas och hans nya kvinna, härliga tjej var det och en jäkla massa skratt blev det! För att inte tala om att resten av min Ardbeg whisky och lite mer än en halv box vin gick ner! Något så fulla blev vi, för att säga det minsta! Men ack, jag har saknat sånt, lite dräggiga fyllor behövs ibland!
Ponkens flicka tyckte förövrigt om mig, trots att Thomas hade berättat en massa historier om mig, det var det jävligaste, inte ofta sådant händer!


Nu blir det dock till att dricka 3 liter vatten och ringa lulu, peace out hombres!

Kommentarer
Postat av: Lulu

Uppskattar inte att rubriken är "slitet" och så är det en bild på mig. :(

2011-05-21 @ 12:03:19
URL: http://whiteorchid.blogg.se/
Postat av: Fredrick

Men grina då! Hahah, det har inte riktigt med bilden att göra ju, din apa :(

2011-05-23 @ 13:38:27
URL: http://poopsacks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0