Skadad..? Worth it!

Firade min födelsedag med hela familjen igår borta hos farmor och farfar, helt underbart. Smörgåstårta och någon sorts rabarberpaj fick vi muncha in på, givetvis var även Carro där, som hela familjen tycks ha tagit hög aktning till. I helhet gjorde det mig väldigt glad att se allihop där, händer inte så ofta nu för tiden när vi barn börjat växa upp och flytta isär.

Efter att ha följt rara lilla Lulu en bit på vägen hem så fortsatte jag och bror dock kvällen med en brädsession här i Väsby, börja med lite simpla slides osv för att värma upp, men så började vi på stand slides. Få till en lång och rejäl ståendes stopslide med 75mm 83a hjul var både lättare och svårare än vad jag trodde, men så, precis efter att jag fått till den perfekt några gånger i rad så åker jag och bror samtidigt, han tar höger och jag vänster, bror ramlar och därav tappar jag balansen i sliden för att inte åka på honom, ramlar bakåt och slår till mig rätt rejält. Lite lätt på svanskotan men destovärre upp mot ryggen och ner på vänster ben, så nu har jag lite svårt att gå. Går nog över snart dock!

Men, med två smärtstillande i mig åker jag nu iväg till kista för att träffa flickan ett tag, se hur länge jag kan tralla runt med skadan och så. Lite shopping ska vi nog få till iallafall, och kanske en liten middag på Levinskys!


Peace out bitchez!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0