Keep on going..!

Insåg tidigare idag att det inte är värt att dölja hela ansiktet, hur ska man då bli brun? Är inte det halva målet med sommaren? Trots det så tycks, åtminstonde Sveriges unga söta rara flickor vilja täcka halva ansiktet med Solglasögon och andra halvan med smink.

Men det är fint, jag kan fnittra åt dem när jag är brunare, de har ju dock brunare kroppar, scares me. Börjar titta från benen, bruna och fina - Vidare upp mot magen, fortfarande brunt, halsen och armarna, still colored - Men ansiktet, där kör det sig.

Mode är dock inte alltid att vara snygg, så jag antar att det är okej! (Skulle dock vara fint om modet kunde vara snyggt någon gång?)

Nu lär det ju dock bli matlagning, Lulu gnäller över att hon inte vet hur man kokar pasta, tror jag, jag lyssnar inte så väl, men it's all cool, peace out mofos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0