Lululululu

Idag har varit en rent av underbar dag. Vaknade upp tidigt imorse av väldigt.. Orginella snarkningar bredvid mig, så efter ett tag av att ligga och mer och mer störa mig på det bestämde jag mig för att flickan skulle få sova i fred medans jag tog brädan ner till Ica och köpte oss frukost. Nybakt bröd, smör, kalkon och så.
Då vädret såg ut som att det skulle suga all must ur oss började vi titta på Sex and the City och oj så vi fnittrade! Men tror nu inte att det vart soligt trots allt? Givetvis började lulu grina över att det var sol, så vi gick ut och la oss på berget ett tag, få lite färg och så! Det är kärlek att ligga där uppe med henne.
Hursomhelst har resten av dagen bestått av dusch och mer sex and the city, men det har verkligen varit.. Bra, vi har båda mått så sjukt bra, bara njutit av den andras närhet!

Var hursomhelst och lämnade tösen på station, skulle träffa bror nu och åka bräda, men han är inte här O.o Och inte svarar han heller! Så jag tar mig en kopp kaffe och försöker snart igen, iväg för att träffa Lulu sen ikväll. Laga sen middag och äta efterrätt som tösen fixar nu. Samt hyra film så klart, får inte missas!


Anyways, coffé now! Peace out hombres!





I'm so gorgeous btw! Boom baby!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0