Lite ensamt

Nu åker tösen min snart, Turkiet i en vecka, första gången hon åker utan familjen.. I envy her! Fy tusan så kul, skulle också vilja åka iväg, bort från Sverige och leva loppan! Underbart. Men hursom, det är hennes tur nu, medans ska jag ta igen lite förlorad tid med några väl utvalda vänner. Gonna be a good week, men jag längtar redan till Måndag nästa vecka... (Och hon har inte ens åkt än)

Lycka till och ha så otroligt kul nu älskling <3




Till att laga mat nu! .. Vet inte varför men jag har varit så jäkligt trött på sistonde, somnade idag igen. Måste ändra på det! Anyways, up up and away! Cooking food now, yes that I may! .... HURRAY!

Eeh...... Jag ska aldrig rimma igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0