Inte riktigt, men kanske?

Har precis kommit hem från en liten "Utekväll" med Ida och Lizzie, vart inte mycket drickande (Kanske en.. 5 cl whisky) men en kul kväll var det! Började med massa förvirring, men det slutade upp med att vi tre satt på muren mot kulturhuset på plattan i city. Pratade random, allmänt roliga saker och lite seriösare som hur Lizette ska lösa sitt bostads problem. Även en del om bror, så klart. Det är svårt att undvika ämnet liksom!

Hursomhelst så kom jag just hem. Såg undercover bunny springa för glatta livet precis innan jag kom in också, känns bra att skyddsängeln ständigt finns där! Försökte få tag på lulu ett tag innan, men då hon inte svarar antar jag att hon ligger och sover eller bara inte orkar prata, which also is fine! Vi ska trots allt ses imorgon iallafall, genomföra massa ärenden vi båda har. Börjar i Häggvik vid 12 och slutar.. Någonstans, någon gång! Skulle dock inte banga på att prata lite med henne nu, mår lite små taskigt och skulle behöva hennes soothing voice. Men men, man kan inte alltid få allt man behagar!

Nu blir det iallafall en ostmacka, Sex and the city, tandborstning och sängen! Upp och springa imorgon igen runt nio tiden! Konditionen börjar komma nu, känner det lite smått iallafall. (Att ha slutat röka kanske har en liiiiten sak med det hela att göra..)
Anyways, peace out!






Bilden har absolut ingenting med resten av inlägget att göra, ville bara skryta om att min flicka
ser så sjukt bra ut även osminkad.... Saknar henne, Lulu is love! PÄICE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0