Ensamhet i grupper.

Det är rätt ensamt hemma. Vet inte vad jag ska göra riktigt, saknar min flicka något så fruktansvärt.. Och det här är trots allt bara en vecka, förstår inte hur folk som är isär i flera månader orkar det? Men nej, nu ska jag inte vara sån, hoppas hon har kul dock.

Var och såg KungFu Panda 2 med Lizzie och Ida idag, fy satan så vi satt och skrattade vi tre, helt underbart! Så ett glas whisky på en pub 3 minuter från Lizzies lya avslutade allt. Känns fint med tanken på att de tre minutrarna hon behövde gå för att ta sig hem inte ens var nära vad jag och Ida fick ta oss igenom! Tralla till Centralen, vänta på tåget, åka hela vägen till Väsby och sen gå hem. Ida bor ju dock halvvägs till mig så lite sällskap fick man allt! ...
Lulu, jag förstår så vad du menar nu med att väsby ligger åt helvete
för långt bort för att det ska vara okej!





Dagarna går sjukt långsamt just nu, vill bara att det ska bli Måndag, sen efter det att det ska gå en vecka och bli Tisdag! Peace and Love ska bli så jävla kul! Jag och Carro ska tillochmed få oss ett eget rum (Vi bor hos några vänner, 10 minuter från allt) och Ida tänkte att.. Med tanken på att jag och Lulu är det enda paret som åker upp dit, så kan vi lika gärna få det där rummet, thoughtful! I like it, kommer bli awesome hursomhelst!

Kommer nog vara sjukt bra för bror också, han har fått sig ett ultimatum av Ida, inge röka annars får han betala hela trippen, awesome! Detox från Claudio och Umpa också, han kommer må bra av det här! Kanske han faktiskt kan inse att han drar ner sig i skiten..




Anyways, klockan är fan en del nu, kanske ska ta och sova lite! Ta och städa rummet imorgon, looks like shit in here!
Meeeen, peace out, stay square and whatever.........
.....
......... Live long and prosper!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0