- Påtvingat?

Det känns som att jag kommer bli kastrerad om jag inte uppdaterar snart - Därav.. Öööh, ja, därav detta! ... Yäh! Totally nice! Lär ju lägga upp någon snygg blid på Lulu också, som vanligt! Kan ju inte bryta trenden! Synd att hon tog mustasch bilden.. I want that! Totally hawt!

.... Jag kan inte riktigt bestämma mig! Det finns några bilder här där hon har något avlångt och äckligt i munnen, de kommer garanterat INTE upp!


....... Snart blir det löning - Betala av skit och skaffa busskort/mat! Så nästa månad, då jävlar, då blir det en feting dag med bästa presenten ever och så månaden efter dess bokar vi thailand! :D




*DUNDUNDUNDUNDUNDUNDUNDUNDUUUUUUUUUUU*





*OH NOES! HE'S JUMPING!!*






*HE'S GOING STRAIGHT INTO MY OPEN MOUTH!*







*Plums*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0